Article

TESSENS Lucas, Media Expert Research System

3 juli 2021: Chat met De Standaard: geen verantwoorlijke bereikbaar bij bezorgproblemen abonnement. E-mail-adres verantwoordelijke krijgen is onmogelijk - Hervorming klantendienst De Standaard aan de orde

ID: 202107031134

Hallo, welkom bij de automatische chat van De Standaard. Ik ken niet al de antwoorden op uw vragen maar probeer u graag op weg te helpen. Wat is uw vraag?
Mijn abb. nr is 2351105
Ik begrijp u niet helemaal. Kunt u uw vraag anders verwoorden?
Mijn abonnementsnummer is 2351105
Ik begrijp u nog niet helemaal. Wilt u contact opnemen met mijn collega's?
ja
Om u te kunnen verder helpen, heb ik eerst wat aanvullende gegevens nodig. Bent u nu ingelogd onder deze naam: Lucas Tessens?
ja
Kunnen wij u contacteren op het e-mailadres lucas.tessens@mers.be?
ja
Ik schakel u even door met een medewerker.
U chat nu met Sang.
2351105 is mijn abonnementsnummer
Goeiedag. Ik haal er eerst even uw gegevens bij en kijk het zo dadelijk voor u na. Een klein ogenblikje a.u.b.
Wat kan ik voor u doen?
Al jaren ontvangen wij op zaterdag onze krant veel te laat, onvolledig of helemaal niet
Bent u daar nog ?
Wat bedoelt u met laat?
Vaak tegen 12 uur
Is er vandaag een probleem met de bezorging?
Ja zoals altijd op zaterdag
Het is 11.20 uur en nu levert men
Kan ik u mailen ?
Bedankt om ons dit te laten weten. Ik neem onmiddellijk contact op met uw bezorger, om ervoor te zorgen dat u de krant zo snel mogelijk opnieuw correct ontvangt.
Bent u daar nog?
Mocht dit binnen enkele dagen nog niet in orde zijn, wil ik u vragen ons zeker opnieuw te contacteren. Dit kan op verschillende manieren: - U kan uw melding zelf registreren via de functie 'Bezorging' op onze servicepagina via klantenservice.standaard.be. - Via het gratis nummer 0800/500.91 kan u tussen 8u en 20u meldingen 'Geen ontvangst', 'Geen bijlage ontvangen' en 'Late ontvangst' van de dag zelf automatisch registreren. - U kan ons bellen op het nummer 02/790.21.10.
Ik vroeg naar een e-mail-adres
Als dit echt vaker voorvalt, dan zou ik er zeker op willen wijzen om ons dit steeds te melden zodat wij dit kunnen opvolgen voor u naar uw bezoring toe.
Ik vroeg naar een e-mail adres van een verantwoordelijke
Bezorgklachten meld u beter via de beschikbare kanalen die speciaal hiervoor zijn opgesteld. Zijn er uitgebreidere vragen of bemerkingen, dan neemt u best telefonisch contact met ons op.Is er nog iets wat ik voor u kan doen?
Ja, mij een e-mail-adres van een verantwoordelijke bezorgen
Daar hebben wij geen emailadres voor.Is er nog iets wat ik voor u kan doen?
Uw klantendienst hervormen en zorgen dat u er bent voor de klant, mèt een aanspreekbare verantwoordelijke
Wij helpen u hiermee verder op voorwaarde dat u uiteraard de bezorgklachten correct meld naar ons toe.Maar dat spreekt uiteraard voor zich.Is er nog iets wat ik voor u kan doen?
Zoals reeds gezegd: mij in contact brengen met een verantwoordelijke
Dat is niet mogelijk.
Dus er niemand verantwoordelijk, zoals vaak als het fout loopt
Zoals reeds gezegd, wij helpen u hiermee verder op voorwaarde dat u ons de bezorgklachten steeds correct meld. Op die manier kunnen wij de bezorging opvolgen naar uw bezorger toe.
Wij melden al jaren deze bezorgproblemen maar er gebeurt niets van UW kant
De Standaard moet ingrijpen in onze bezorgsector Kunt u dit doorgeven aan een verantwoordelijke?
Uiteraard.
Bedankt en close
Dan wens ik u nog een heel fijne dag! Sang heeft de chat afgesloten.
Tot slot wil ik nog graag de volgende vraag stellen. We willen graag weten wat u van deze chat vond. Bent u heel tevreden, tevreden, ontevreden of heel ontevreden?
Ontevreden over het feit dat ik geen e-mail-adres kan krijgen terwijl u wel het mijne hebt
Bedankt voor deze feedback. Beantwoord deze laatste vraag met ja of nee. Hebben wij uw vraag volledig beantwoord?
Neen
Dat is vervelend om te horen. We hopen dat we u de volgende keer beter kunnen helpen. Prettige dag verder!

------------
Hier ben ik weer. Kan ik nog iets anders voor u doen?
Dit is om te melden dat u het verloop van onze chat kunt nalezen op www.mers.be
Wilt u contact opnemen met één van mijn collega's?
ja
Ik verbind u door met een medewerker.
U chat nu met Sang.
Dit is om te melden dat u het verloop van onze chat kunt nalezen op www.mers.be
Goeiedag. Ik haal er eerst even uw gegevens bij en kijk het zo dadelijk voor u na. Een klein ogenblikje a.u.b.
Ok bedankt. Is er nog iets dat ik voor u kan doen?
Neen
Dan wens ik u nog een heel fijne dag! Sang heeft de chat afgesloten. Prettige dag verder!

Land: BEL